קופונים למסעדות
מועדוני לקוחות

מבצעים בטעם טוב: איך משיגים קופונים למסעדות

ביקור במסעדה מביא איתו חוויה ייחודית באמצעות בילוי עם חברים או משפחה. בעזרת קופונים למסעדות תוכלו לשדרג את ההנאה עם מחירים משתלמים והנחות שוות. איך מוצאים אותם ומה כדאי לדעת עליהם?

קופונים למסעדות

אכילה בבית יכולה להיות בריאה ומזינה, אבל מדי פעם כולנו רוצים להתפנק בארוחה טובה במסעדה. הבעיה היא שהוצאות על ארוחות בחוץ יכולות להצטבר לסכומי כסף משמעותיים, ובדיוק למקרים כאלה קיימים קופונים למסעדות. הקופונים יכולים לכלול אחוזי הנחה מסוימים על חלק מהתפריט או על כולו, מבצעי קנה מוצר אחד וקבל את השני בהנחה (למשל ארוחה שלמה במחיר העיקרית בלבד), קינוחים בחינם, מחירים מיוחדים לארוחות ילדים, מבצעים לחברי מועדון, קופונים לימי הולדת ועוד.

נשמע מעולה! איפה מוצאים קופונים למסעדות?

שאלה מצוינת. מסעדות רבות מציעות קופונים שניתן לאתר במגוון דרכים. אלה כמה מהעיקריות שבהן: 

  • ישירות באתר המסעדה – גלשו לאתר או לעמודי המדיה החברתית של המסעדה כדי לגלות מידע על מבצעים, ימי הטבות מיוחדים וקופונים שניתן לצבור ולממש.
  • תוכנית הטבות של חברת האשראי – חלק ממחזיקי כרטיסי האשראי זכאים לקבלת הטבות שונות בהתאם לסוג הכרטיס ולגובה ההוצאות החודשית שלהם. בדקו אילו הטבות רלוונטיות לכרטיס שלכם ותוכלו לממש את מה שרלוונטי להעדפותיכם.
  • חברות במועדון – מועדוני חברים וקהילות שונות מציעים לחבריהם מבחר הנחות והטבות על אטרקציות ובילויים, כך שכדאי להצטרף אל מועדון שתואם לתחביבים ולתחומי העניין שלכם ולעקוב אחרי מה שיש לו להציע. wesper למשל, היא קהילת המעשנים של ישראל שהפכה לבחירה המובילה של מעשנים רבים שנהנים מחיי הלילה. באתר של wesper תוכלו למצוא הטבות מתחלפות למקומות בילוי, קופונים למסעדות ועוד אינספור דרכים להפוך את הבילוי שלכם להרבה יותר משתלם. 
  • רשימת תפוצה – הצטרפו אל רשימת התפוצה של המסעדות שאתם אוהבים. זו הדרך שלכם להתעדכן בהטבות העדכניות ובמבצעים הכי חמים שיש. כמו שאומרים, ישירות מהתנור! 

אז אם אתם רוצים לבלות יותר במסעדות חדשות בלי לחרוג מהתקציב שהגדרתם, תרצו לבחון את הפתרונות שהזכרנו ולמצוא את הקופון המתאים ביותר לטעמים ולהעדפות שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.