כריות על מיטה
חדר שינה

עומדים להתחדש בכרית? אלו סוגי הכריות הכי נמכרות בשנה החולפת

כריות שינה יכולות לעזור לכם לישון טוב יותר, ולהפחית הופעה של כאבי צוואר מעיקים. רגע לפני קניית הכרית הבאה, הכירו את סוגי הכריות שכולם מסביב לא מוותרים עליהן 

כרית לבנה
כאשר בוחרים כרית שינה חשוב לבחור את האחת שמתאימה בול לצרכים שלכם.

רובנו מגלים שישנו על כרית לא נוחה רק אחרי שניסינו כרית טובה יותר. בין אם בבית מלון, אצל חברים או אצל בני הזוג. כזו שמנעה הופעה של כאבי צוואר, גרמה לנו לישון ללא הפרעות ועזרה לנו להתעורר רעננים יותר. הקשר בין הכרית לתחושות שהזכרנו הוא פשוט – כריות שינה אחראיות לשמירה על הראש ועל חוליות הצוואר. לכן כאשר אלה מצויים במאמץ במקום לנוח, פלא שאתם מרגישים את התוצאות בבוקר שאחרי?

מאחר שחוכמת ההמונים מוכיחה את עצמה במקרים רבות, החלטנו גם הפעם לערוך היכרות עם סוגי הכריות הכי נמכרות. אילו כריות שינה הפכו למועדפות על אחרים ויכולות לעזור גם לכם לישון טוב יותר בלילה? נקדים ונאמר שללא קשר לסוג ולגודל, בחרו תמיד בכריות אורטופדיות שיעניקו תמיכה מלאה לאזורי הגוף הנדרשים. בנוסף, שימו דגש על תנוחת השינה שלכם, והעדיפו כריות שמיועדות למי שישן באותו האופן (על הצד, על הבטן, על הגב וכדומה).

  • כריות שינה רב שכבתיות – הכריות שהפכו לבחירה על מי שמעדיף כרית ברמת קשיחות בינונית, שתתמוך בצוואר מבלי להיות נוקשה מדי. בכריות מסוג זה, המרכז רך יחסית ושני החלקים שעוטפים אותו קשיחים יותר.
  • כריות שינה הולופייבר – סיבי ההולופייבר, שמעניקים תחושה של פוך טבעי, הם ללא ספק הפתרון של מי שנרדם על הגב. עם רכות נעימה שמפחיתה לחץ על הצוואר ומאפשרת לכם לישון כמו שצריך.
  • כריות שינה זוגיות – את ההפתעה של השנה מצאנו בתת הקטגוריה הבאה, אבל מתברר שזוגות רבים (ויחידים שאוהבים להתפנק) כבר עברו אליה. כריות שינה זוגיות הן פתרון מעולה למי שרוצה להימנע מהשקעים שנוצרים בין כריות בודדות או לקבל עוד מרחב בלי לגלות שהצד השני פלש לכרית שלכם. אנחנו אהבנו במיוחד את אלה של המותג נאפו, שכוללות מילוי רך, איכותי ואנטי בקטריאלי.

יש מספר חברות אשר מספקות מגוון ענק של כריות שינה איכותיות.
אחת מהן היא נאפו, בקרו באתר עכשיו – https://www.napo.co.il/

כריות שינה מעוצבות
יש מגוון רחב של כריות שינה מעוצבות ברמות קשיחות שונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.