מטבח לבן קלאסי
עיצוב הבית

עיצוב מטבחים: כך תעשו זאת נכון

עיצוב המטבח כולל קבלת החלטות שישמשו אתכם לאורך שנים. איך מצליחים להתחשב בהצלחה בין אסתטיקה לשימושיות, ובוחרים באלמנטים שאתם באמת שלמים איתם?

מטבח מודרני שחור
מטבחי מסל מספקים מגוון רחב של מטבחים משולבים עם אסתטיקה ושימושיות.

בניגוד לעבר, כשמטבחים נחשבו ל"מאחורי הקלעים" של הבית, בשנים האחרונות הם עברו מהפך והתקדמו אל הפרונט. הסיבה לכך קשורה לשינוי בתפקידים שאנו מייעדים להם, ובעובדה שהם כבר לא מהווים רק חלל לבישול אלא גם מקום לאירוח ובילוי משפחתי. עיצוב מטבח חכם צריך לתת מענה לכל הצרכים הללו, ולגרום לכם להתאהב במטבח בכל פעם שתכנסו אליו. איך עושים את זה בלי ללכת לאיבוד בין כל הטרנדים? כל מה שנחוץ הוא כמה טיפים קצרים:

אל תחששו משילובים

סדרת מטבחי ה-S של מטבחי סמל למשל, מאופיינת בשילוב חכם ומהודק בין חומרי גלם שונים, לתוצאה אסתטית, עמידה ותופסת את העין בעת ובעונה אחת. סל הפתרונות המתקדם של מטבחי סמל יאפשר לכם לגלות במטבח אחד נירוסטה יחד עם ברזל וקרמיקה לצד עץ, במגוון משחקי צבע הכוללים בחירות כמו מטבח שחור, דמוי בטון או אפור. 

אבל גם אל תמהרו להיפרד מהלבן

משפצים רבים מעוניינים במטבח לבן, אבל חוששים לקבל תוצאה "משעממת". אם גם אתם חולמים על הגוון הלבן – אין סיבה שלא תגשימו את השאיפה שלכם. מותגי מטבחים מובילים יודעים לתת לקלאסיקה פרשנות מנצחת ועל-זמנית, שלא תוכלו להוריד ממנה את העיניים.

הכניסו את הטבע לסביבה הביתית – באופן אלגנטי

הכיוון שלכם הוא מטבח עץ? אתם לא לבד. מטבחי עץ יכולים להעניק תחושה כפרית וחמימה, אך הם גם מתאימים למי שמעוניין בעיצוב במראה מודרני. מטבחי סמל מצליחים להעניק פתרון גם במקרה הזה, עם דגמי עץ שמשתלבים מעולה לצד אי מטבח לבן, משטחי פורצלן שחורים ואפילו נגיעות צבע נוספות.

אל תשכחו את הפונקציונליות

מטבח הוא בראש ובראשונה אזור עבודה ובישול, ולכן מציאת עיצוב אטרקטיבי לא צריכה לבוא על חשבון השימושיות. ודאו שהעיצוב שאתם מתכננים אכן ישרת אתכם בנאמנות, ואל תשכחו תוספות שיעזרו לכם לשמור על מראה המטבח לאורך שנים – כמו חיפויי קירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.