מחיר למשתכן
עיצוב הבית

זכיתם במחיר למשתכן? ריכזנו עבורכם חנויות מומלצות לעיצוב הבית

חבל הצלה של ממש

עד לפני כמה שנים כמעט היה בלתי אפשרי לרכוש דירה חדשה במחיר סביר בישראל. זוגות צעירים רבים נאנקו תחת עול המשכנתא ועבור רבים החלום של דירה משלהם נראה כמו חלום רחוק שבלתי אפשרי להגשים אותו. אולם, לפני כמה שנים החלה תכנית מחיר למשתכן שאפשרה ללא מעט זוגות צעירים לרכוש דירה משלהם. התכנית אמנם אינה חפה מביקורת אבל אין ספק שעבור זוגות צעירים רבים היה מדובר בחבל הצלה של ממש שאפשר להם להגיע לדירה.

אין ספק, מיקום הדירה אחרי שכבר זכיתם במכרז הוא חשוב ומשמעותי, אבל לא פחות חשוב מכך הוא ריהוט הדירה ועיצובה. הסביבה החיצונית היא חשובה, ללא ספק, אבל לא פחות חשוב מכך הוא פנים הדירה. כמובן שיש מספר פריטים חשובים שכדאי לקחת בחשבון במסגרת ריהוט הדירה. כך למשל כדאי בלי כל צל של ספק לבחור שולחן איכותי לאירוח, מיטות בחדרי הילדים ועוד שלל פריטי ריהוט משמעותיים. אבל מלבד זאת, אחד האלמנטים שיקנה לבית שלכם תחושה של עיצוב יוקרתי, כזה המזמין אתכם ואת האורחים שלכם להתרווח בנחת בבית הוא מערכת ישיבה איכותית וספות יוקרתיות.

עיצוב הבית
עיצוב דירה חדשה

איטלסופה

בשביל זה יש את איטלסופה. במקום לכתת רגליים בין שלל חנויות, בחנות של איטלסופה תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים בשביל לשבת בנחת בבית. מחפשים מערכות ישיבה? יש. חושבים על כורסאות נוחות? ברור שיש. חולמים על ספות רכות ומפנקות? אתם כבר יודעים את התשובה. איטלסופה מייבאת לישראל מגוון רחב של מותגים אירופיים במגוון רחב של פריטים ובטווח מחירים המתאים לכל אחד. יתרה מכך, תוכלו להיעזר ביועצים המומחים של איטלסופה על מנת להתאים את העיצוב שאתם מעוניינים בו לדירה החדשה שלכם. כך למשל, תוכלו לבחור בעיצוב הכולל קווים נקיים וקלאסיים, כזה שישווה לבית שלכם מראה מוקפד ואיכותי במיוחד. 

כך, על ידי בחינה של הרהיטים השונים בחנויות של איטלסופה תוכלו לבחור את הריהוט שמתאים לכם במיוחד. הרי מה יותר מהנה מלהגיע לבית החדש ולדמיין שהרהיטים שקניתם תמיד היו שם, כבר עשרות שנים לפחות. כך, תוכלו לייצר לעצמכם תחושת בית מהיום הראשון. והרי מה יותר כיף מלדעת שאתם יכולים להגשים את החזון העיצובי האישי שלכם מהיום הראשון שלכם בבית ואף יותר מזה, לדעת שהבית שלכם ישדר ייחודיות ומקוריות מהיום הראשון. אתם יכולים להראות את כל זה לאורחים שלכם כבר מהיום הראשון. וכמובן שכולנו כישראלים אוהבים לארח אך לא פחות חשוב מכך אוהבים להפגין את הטעם המשובח והמיוחד שלנו.

איטלסופה
איטלסופה

עם איטלסופה, אתם תוכלו להראות את הטעם המקורי שלהם ולהביא אותו לידי ביטוי בפריטי הריהוט היוקרתיים והמיוחדים שתזכו לבחור באופן עצמאי, כמובן בעזרתם של מקצוענים מהשורה הראשונה בתחום הריהוט ועיצוב הבית. כך, בית החלומות שלכם יהיה ייחודי מהיום הראשון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.