חדרי תינוקות מעוצבים
עיצוב הבית

צ'ק ליסט לחדר תינוקות מושלם

מזל טוב! אחרי תשעה חודשים של המתנה שכללו בדיקות, רופאים, קורס הכנה, אולי גם קצת עצבים אבל בעיקר הרבה ציפייה, בשעה טובה ומוצלחת אתם בדרככם הביתה עם התינוק המושלם, פרי האהבה המשותף לשניכם.

על מנת שהכניסה לבית תהיה חלקה עד כמה שאפשר ושהתינוק יסתגל כמה שיותר מהר לחיים, וגם שאתם תוכלו להתרגל בלי תקלות ובלי הפרעות לחיים החדשים שמצפים לכן, אחד מהאלמנטים הכי חשובים בפרק החדש בחייכים הוא חדר תינוקות מושלם עבור הקטן, או הקטנה שלכם.

אין ספק שיציאת התינוק מבית החולים היא אירוע משמח במיוחד וחשוב להתייחס לשלל היבטים. כך למשל חשוב להתייחס לבטיחות של התינוק ולבריאותו. אך כפי שלנו בריאות אינה רק בריאות פיזית אלא גם נפשית ושיש קשר הדוק בין השניים, הדבר נכון במיוחד לתינוקות קטנים. צבעים שמחים, עיצובים מיוחדים וקירות מעוצבים הם אלמנט משמעותי במיוחד שבעזרתו ניתן לוודא שכבר בימיו הראשונים, התינוק יהיה בטוח ומוגן.

בשוק ישנו מגוון רחב במיוחד של חדרי תינוקות וכל חדר תינוקות שונה מחדר תינוקות אחר. אמנם נכון שניתן להסתפק בבניית חדר תינוקות פשוט. ייתכן גם שחדר תינוקות כזה יהיה מספיק ויענה על כל הדרישות. עם זאת, השוק של חדרי תינוקות היום כבר כל כך הרבה יותר רחב ומגוון ומציע לצד חדרי תינוקות פשוטים גם חדרי תינוקות מעוצבים ובנוסף אליהם גם חדרי תינוקות מיוחדים. כך למשל, חדר תינוקות מיוחד יכלול לרוב מיטת תינוק איכותית ועמידה שיכולה גם להיהפך למיטת מעבר עד לגיל 5. מיטה כזו תוכל גם להיהפך לאחר מכן למיטה זוגית. 

מיטה כזו תהיה עשויה לרוב מעץ מלא חזק ואיכותי, וזאת כדי שלצד אלמנטים מיוחדים ומעוצבים שיכולים להיות במיטה, היא תוכל גם להיות עמידה לאורך זמן ולשרת אתכם ואת התינוק שזה עתה הגיע למשפחתכם עוד שנים רבות וטובות לאחר מכן. 

מלבד המיטה עצמה, חדר תינוקות יפה, יוקרתי ומעוצב עשוי גם לכלול שידה קלאסית, איכותית ונוחה. אחד מהאלמנטים הבולטים של חדרי תינוקות מעוצבים הוא פריטי ריהוט מיוחדים המעטרים את החדר. אחד מפריטי ריהוט מיוחדים אלו הוא שידה איכותית ונוחה, שכמו מיטת התינוק תהיה גם היא עשויה מעץ מלא. מלבד זאת, אחד הדברים ששידה המשמשת בחדרי תינוקות מיוחדים מצטיינת בהם הוא כמות האחסון ותאי האחסנה שהיא יכולה להכיל. 

לעתים קרובות, שידה כזו, שהיא כמעט כמצרך חובה היום בחדרי תינוקות מעוצבים תכלול גם מספר גדול של תאי אחסון גדולים ומרווחים. שידה כזו, שאין חדר תינוקות שרוצה להיות מעוצב ומיוחד שאינו יכול להיות שלם בלעדיה, מעניקה לחדר מראה ואווירה מיוחדים, עם נוכחות מרשימה וריהוט מעוצב, בטיחותי ופרקטי בעל גימורים קלסיים ואלגנטיים של עץ מלא. 

המראה והאווירה המעוצבים ששידה כזו משרים תורמים לבריאותו ולרווחתו של התינוק. כך, באמצעות השימוש בצבעים רכים, מיטה מיוחדת שידה וגם שטיח יוקרתי חדר תינוקות יכול להיות ההבדל לעתים בין כניסה חלקה של התינוק אל המשפחה ואל חלל הבית ובין כמה חריקות שיכולות להעיב על ההתחלה החדשה והמאושרת.

כמובן, אין הטענה כי ההבדל בין חיים מאושרים לפחות מאושרים הוא רק חדר תינוקות ועיצובים מיוחדים. אבל אין ספק כי חדר תינוקות מעוצבים יכולים לשפר את רווחתו ובריאותו של תינוק ותינוקת ולתרום לא רק לבריאות של התינוקות אלא גם לרווחתם של ההורים. חדרי תינוקות מעוצבים ככלל וחדר תינוקות מעוצב במיוחד עבורכם מתוך שלל עיצובים מיוחדים יכולים להוסיף עוד טיפה של צחוק מתגלגל בכל הבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.