פלטפורמות פרסום
עסקים

פלטפורמות מובילות לבניית חנות באינטרנט

המכירות באינטרנט מרקיעות שחקים וכל שנה צצות חנויות אינטרנטיות חדשות בהן אפשר לקנות ולמכור כמעט כל מה שאתם יכולים לדמיין.

עד לפני עשור אחד בלבד מי חשב בכלל שתופעת הקניות ברשת תהיה כל כך גדולה. הפחד העיקרי של האנשים היה מלהכניס את פרטי כרטיס האשראי שלהם לאינטרנט אבל מאז עברו המוני ספרות דיגיטליות של אפס ואחד, הכול הפך דיגיטלי לרבות מאגרים ביומטריים כך שאין לנו לאן לברוח.

מה גם שלקנות מהכורסא בבית זה הרבה יותר נוח וטוב לרובנו, המחירים ברשת זולים על פי רוב גם כן וחווית הקנייה כיפית ונעימה בהרבה. המספרים לא משקרים – אנחנו פשוט אוהבים לקנות און ליין.

האם הקניונים הולכים למות בקרוב?

אז האם עוד מעט לא יהיו יותר חנויות אמיתיות ואת כל הקניות שלנו נבצע במרחב הווירטואלי?

ראשית כל החנויות ברחוב ובמרכזי הקניות לא ייעלמו כל כך מהר שכן הן משולבות עם בילויים אחרים פרט לשופינג שאנחנו אוהבים כמו, לצאת למסעדה, לבית קולנוע או למכון כושר.

הכיוון היום הוא לשלב את כל הפעילויות הללו במקום אחד והקניונים פשוט הופכים להיות וורסטיליים יותר ולא רק שדרת חנויות אחת אחרי השנייה.

מה גם שחנויות וירטואליות הן חנויות אמיתיות לכל דבר עניין – הסחורה שאתם מזמינים אמיתית, החנות ממנה אתם מזמינים היא חנות אמיתית והכסף שאתם משלמים עבור המוצרים הוא אמיתי לגמרי ואתם עובדים קשה מאוד בשביל להשיג אותו.

מרכז קניות
סופם של קניונים? תמונה: https://www.goodfreephotos.com

אוקי, אז קניות ברשת זה הדבר – איך אני יכול להרוויח מזה?

מצד הצרכן אנחנו מבינים את היתרונות של קנייה ברשת שלא לומר ההתמכרות שיש לנו כאשר בלחיצת כפתור אנו קונים בדיוק את מה שרצינו, בלי להתלבש ולצאת מהבית, בלי למצוא חנייה, ובלי לחכות בתור. כמובן שמהצד השני בעלי חנויות ומשווקי סחורות מבינים את הפוטנציאל הענק שחנות אינטרנטית טומנת בחובה וקופצים על העגלה בשתי רגליים.

וכך ענקיות כמו אמזון, איביי ואחרות מוצאות עצמן מרוויחות טריליוני דולרים כל שנה ורק הולכות ומתעצמות אך בד ובבד גם רשתות שיווק גדולות אחרות, חברות ומותגי על עולמיים ומקומיים מבינים שחנות אינטרנטית היא בגדר חובה לכל עסק.

מה זה אומר בפועל? דבר ראשון זה אומר שיש היום דרישה עצומה לבניית חנויות אינטרנטיות לכל מוצר קיים כאשר בין הפלטפורמות המובילות בעולם נמצאת החנות האינטרנטית מבית פייסבוק –  שופיפיי, אשר מתממשקת לדפים העסקיים שלנו בפייסבוק ומציעה קנייה ישירה של פריטים דרכה.

רווח מפתיחת עסק באינטרנט
כך תרוויחו מעסק אינטרנטי

איך מקימים חנות אינטרנטית בשופיפיי

זה כמובן דבר שצריך ללמוד. זה אולי נראה פשוט וקל אם פייסבוק מציעים לכם לפתוח חנות אבל על מנת למקסם את הרווחים ממנה אתם חייבים להכיר את המערכת ולהבין כיצד היא פועלת.

זה אומר לקבל את המידע הזה ממומחים בעלי ניסיון והבנה כי לא כל אחד מכיר את הפלטפורמה.

קורס Shopify (שופיפיי) של דיגיטל il הוא דוגמא מצוינת לקורס מקיף שייתן לכם את כל הכלים בעזרתם תוכלו להקים חנות אינטרנטית מרשימה ורווחית בשופיפיי מ-א' עד ת-' בלי כל עזרה חיצונית פרט לקורס עצמו.

למי הקורס מתאים? לכל בעל עסק, קטן, גדול או בינוני שאין לו עדיין נוכחות ברשת, שיש לו מוצרים טובים אותם הוא רוצה למכור וכן לאנשים מתחום השיווק הדיגיטלי שחייבים להוסיף את הכלי העוצמתי הזה לארגז הכלים שלהם, כלי שעזרתו יוכלו להציע ללקוחות שלהם הקמת חנות אינטרנטית בפלטפורמה מובילה.

דרופשיפינג ושאר ירקות האם זה בשבילי?  

כפי שאמרנו, אל תישארו מאחור. במוקדם או במאוחר תהיו חייבים להציע את מרכולתכם באינטרנט. זה אומר להקים אתר סחר איכותי, לדעת כיצד לתת לו לעבוד עבורכם 24 שעות ביממה, לקבל הזמנות מכל העולם אם אתם רוצים, ולמכור את הסחורה שלכם בקלות.

כאמור פוטנציאל המכירה הרשתית הוא עצום ואתם, בין אם בעלי עסק או בעלי מקצוע הקשורים לעולם השיווק הדיגיטלי, חייבים לדעת כיצד להתנהל בו ביעילות.

קורס שופיפיי הוא בהחלט קורס חובה עבורכם, קורס שיזניק את הידע שלכם בתחום המכירה באינטרנט וייתן לכם יתרון עצום על מתחרים בתחום שטרם השכילו להבין את היכולות הנפלאות שיש לחנות אינטרנטית לחולל עבור העסק שלהם.

מורה לקורס עסקים
קורסים יכולים לתרום לחיזוק הידע בתחום העסקים!

נכתב על יד ערן סיון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.