חנות אינטרנטית
עסקים

לפני שיהיה מאוחר מידי: כניסה של עסקים קטנים לאינטרנט

פתחת כבר חנות אינטרנטית לעסק שלך? כי חנות אינטרנטית לעסקים קטנים זה הכלי היעיל ביותר לשנת 2018 ונראה שמגמה זו רק תלך ותגבר בשנים הקרובות.

אין ספק שתרבות הקנייה ברשת צברה תאוצה בשנים האחרונות ובשנה האחרונה במיוחד.  כולם מכירים את חברות הענק איביי, אמזון, עלי באבא ואחרות ומה הן אם לא חנויות אינטרנטיות ענקיות. חנויות אלה מחזיקות אלפי מוצרים ושולחות סחורה במיליוני דולרים מדי יום לכל קצוות העולם. המסחר האינטרנטי בעיצומו ועל העגלה הזאת אתם פשוט חייבים לעלות.

למה לי לפתוח חנות אינטרנטית?

יש לכם חנות פיזית? היכן היא ממוקמת, האם היא נמצאת בקניון? ברחוב? האם יש לכם מוצרים שאתם מוכרים בשיטת פה לאוזן? או אולי פתחתם עסק קטן מהבית ואתם רוצים להגיע לקהלים חדשים. כך או כך בוודאי נחשפתם בשנים האחרונות לצמיחה המטורפת שיש בתחום המסחר האינטרנטי.

חנות אינטרנטית לעסק שלך היא פשוט צעד מתבקש כאשר העסק שלך יכול להכפיל ולשלש את המחזור שלו מהסיבה הפשוטה שפוטנציאל המכירה עולה כיוון שהמוצרים שלך יכולים להיחשף לכמות אדירה של אנשים 24 שעות ביממה.

אין גבול לגבהים שחנות אינטרנטית מוצלחת יכולה להגיע אליהם. ואגב, אתם לא חייבים לפתוח חנות אינטרנטית דווקא בחברות הגדולות הללו שציינו בהתחלה, שם התחרות גדולה ואמנם הפלטפורמות שהן מציעות משוכללות וכבר מכילות כלים אוטומטיים רבים ויעילים שהוכחו כמצליחים.

אתם בקלות יכולים לעשות זאת גם דרך שם, אך ייתכן ותוכלו לבלוט יותר או למצוא את הנישה שלכם דווקא בחנות אינטרנטית עצמאית או בפלטפורמה צנועה יותר, שגם תיבנה עבורכם בהתאמה אישית ותרגישו בה נוח יותר, במיוחד אם הממשק שלה יהיה בעברית.

מחשב נייד
העסק שלך בכל מקום עם חנות אישית

אני גרוע עם מחשבים האם חנות אינטרנטית זה לא מסובך מדי?

זאת בדיוק הנקודה, הטכנולוגיה היום מאפשרת לכם לפתוח חנות אינטרנטית בקלות ובמהירות, להתחיל להעלות מוצרים ולמכור בזמן קצר ביותר.

יחד עם זאת אם אתם לא מתמצאים בתחום ייתכן מאוד שלא תמצאו את הידיים ואת הרגליים ותלכו לאיבוד מהר מאוד.

זכרו: יש פרמטרים רבים אשר כולם צריכים לעבוד בהרמוניה אחד עם השני על מנת שתוכלו להפיק את המקסימום מהחנות האינטרנטית שלכם ולכן כדאי להיעזר בבעלי מקצוע שזאת עבודתם, החל מבניית האתר ועיצוב, דרך מערך השיווק והקידום שלו ועד מערכת הסליקה ודרכי המשלוח המהימנים והמשתלמים ביותר.

דבר אחד בטוח – אם תשכילו לפתוח חנות אינטרנטית בזמן, לפני שלכל עסק תהיה כזאת, מהר מאוד יהיה לכם יתרון על מתחרים אחרים בתחום ותוכלו להגיע לקהל יעד עצום ולמכור את המוצרים שלכם בצורה שלא חלמתם עליה אך כל זאת בתנאי שתבנו את החנות על יסודות טובים.

עיצוב שולחן עבודה
ניתן להעביר גם את החוויה העיצובית

רגע חנות אינטרנטית זה דרופשיפינג?

אל תתבלבלו, יש כמה סוגים של חנויות אינטרנטיות אך בהחלט שיטת הדורפשיפינג היא אחת משיטות המכירה המעניינות ובעלות הפוטנציאל הגדול ביותר עבורכם במידה ואינכם רוצים להתעסק עם סחורה במחסנים ומלאי גדול.

שיטה זאת עובדת כך שאתם למעשה סוג של מתווכים למוצרים בין ספקים גדולים לצרכני קצה. אתם אמנם המוכרים של המוצרים אך הם כלל אינם עובדים דרכם, אלא ישירות מהספק והמחסן שלו אל הצרכן. שיטה זאת יכולה להפיק עבורכם רווחים גדולים במידה ותדעו אילו מוצרים לבחור, היכן לפתוח את החנות, לאיזה קהל לפנות וכיצד לשווק לו את המוצרים, באיזה תמחור וכדומה.

חנויות אינטרנטיות אחרות יכולות להתעסק במוצר אחד או במגוון מוצרים. אתם יכולים למשל להחליט שבא לכם למכור רק חולצות טי או רק כריות של דובונים. המוצר לא כל כך חשוב במקרה שהעסק שלכם הוא מכירה ורווחים ולא דווקא עסק אישי בו יש לכם מוצר מנצח שאתם מאמינים בו, מייצרים אותו בעצמכם או בעלי עסק שכבר עובד עם אותם מוצרים.

עדיין נשמע מסובך מדי? לאט, לאט.. אל תמהרו לפתוח חנות אינטרנטית לפני שלמדתם איך העסק הזה עובד. מצד שני תמהרו… כי מהר מאוד עוד ועוד חנויות אינטרנטיות יצוצו ויתפסו את מקומכם  בשוק. לא חבל? למדו כיצד אפשר לפתוח חנות אינטרנטית בקלות ובמהירות ולמקסם את הרווחים שלכם עוד היום, לפני שיהיה מאוחר מדי. 

אנו ממליצים על החנות האינטרנטית שלי כפלטפורמה לבניית החנות שלכם לפרטים נוספים היכנסו לאתר החברה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.