שולחן מסעדה
מועדוני לקוחות

השוואת כרטיסי אשראי עסקיים | מועדוני לקוחות מובילים

84% ממשקי הבית בישראל עושים שימוש בכרטיס אשראי אחד לפחות, מה שמלמד אותנו על ההיכרות הצפופה של הישראלים עם כרטיסי האשראי.

קיימים כרטיסי אשראי מסוגים שונים ואחד מהם הוא הכרטיס העסקי שיכול לחסוך לכם כסף ולסייע לכם להתנהל בצורה פיננסית נוחה יותר.

קיימים סוגים שונים של כרטיסי אשראי. בדרך כלל ההבדלים קשורים לעמלות שנגבות בעבור השימוש בכרטיס, הפעולות שניתן לבצע בכרטיס ועוד. אחד הסוגים הוא כרטיס אשראי עסקי, ואנחנו ערכנו עבורכם השוואה בין כרטיסי אשראי עסקיים שונים.

 

מהם כרטיסי אשראי עסקיים?

כרטיס אשראי עסקי הוא כרטיס אשראי המיועד לחברות וארגונים המחזיקות בהסדר מיוחד עם חברת הסליקה. החברה יוצרת קשר עם חברת האשראי ומסכמת על תנאים מיוחדים לעובדיה שיחזיקו את הכרטיס. כך נהנים עובדי החברה ממגוון רחב של מבצעים, הטבות והנחות.

קיימים סוגים שונים של כרטיסים עסקיים, וכדאי להכיר את האפשרויות השונות כדי למצוא את הכרטיס העסקי שמתאים לכם. ערכנו עבורכם השוואה בין כרטיסי אשראי עסקיים שונים כדי שתכירו את התחום טוב יותר ותדעו לבצע בחירות נכונות יותר.

מבצעים והטבות

ויזה זהב עסקי לאומי קארד

כרטיס ויזה זהב עסקי לאומי קארד מעניק ביצוע עסקאות שונות במסלולים מגוונים תוך קבלת הטבות ומבצעים מיוחדים. זהו כרטיס אשראי משתלם פחות, שניתן בעלות חודשית של 13.9 שקלים בחודש, אינו ניתן לשימוש בחו"ל ואינו כולל כיסוי ביטוחי כלשהו.

 

Executive לאומי קארד

Executive לאומי קארד הוא כרטיס מקומות עבודה המקנה הטבות מיוחדות בארץ ובחו"ל. הארגון מסכם על עלויות מול חברת האשראי, והעובדים נהנים מפטור מלא בדמי הכרטיס. במסגרת ההטבות שמקנה הכרטיס גם הטבה חודשית, צבירת נקודות למועדוני תעופה, הטבות בחיובים בחו"ל ועוד. בנוסף מקנה הכרטיס ביטוח נסיעות לחו"ל בחינם בכיסוי של עד 700,000 דולר.

 

Cal –  ויזה עסקי

כרטיס Cal – ויזה עסקי כולל פטור מעמלות ומסגרת אשראי חוץ בנקאית. בנוסף, הכרטיס כולל הטבות שונות כמו חופשות 1+1 ברחבי הארץ ועוד הטבות נוספות. זהו כרטיס בינלאומי והוא כולל גם פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל בחברת הראל, כאשר השימוש בכרטיס יעלה לכם סכום חודשי קבוע של 24 שקלים.

 

כרטיס אשראי ממסיתור Multi זהב עסקי

כרטיס ממסיתור Multi זהב עסקי מתאים במיוחד לאנשים שמרבים לנסוע לטיולים ברחבי העולם. הכרטיס יקנה לכם הטבות שונות בתחום התיירות והשכרת הרכב במגוון יעדים בעולם, בנוסף לייעוץ אותו תקבלו כדי לבחור ולתכנן יעדי טיול. הטבות חדשיות, הטבות במלונות והנחה קבועה מוצרי תיור ונופש בחנות ממסי משלימים את מפת ההטבות של הכרטיס שיעלה לכם 13.9 שקלים בחודש. חשוב לציין שהכרטיס ניתן לשימוש גם בחו"ל ואף כולל ביטוח נסיעות לחו"ל.

כרטיסי אשראי שונים

מועדון כרטיס אשראי לייף סטייל

כרטיס אשראי לייף סטייל של אמריקן אקספרס כבר מזמן כבש את הקהל הישראלי, מעל ל 550 אלף חברים נמצאים כבר במסלול הלייף סטייל היוקרתי.
מה שמושך את הקהל להצטרף למועדון הלקוחות הם מגוון רחב של הטבות, ימי מכירה מיוחדים ומידי חודש ממבצעים חדשים ברשתות: סופר-פארם, מקדונלד'ס, סטימצקי, קבוצת גולף, דלק מנטה, איסתא ועוד.
בנוסף ללקוחות מועדון הלייף סטייל קיימת הנחה קבועה של חמישה אחוזים ברשת מקדונלדס וכמובן ביטוח נסיעות לחו"ל חינם.

 

Gold MasterCard Corporate ישראכרט

כרטיס Gold MasterCard Corporate של ישרארט כולל תנאים שונים ההופכים אותו למתאים במיוחד לעובדים הנוסעים לחו"ל מטעם החברה. הכרטיס מאפשר לחייב את חשבון העובד או את חשבון החברה בהתאם לבחירה, ולהפיק דוחו"ת עסקיים עוד בטרם מועד החיוב. דמי השימוש החודשיים בכרטיס הם 22.48 שקלים והוא כולל גם ביטוח נסיעות לחו"ל.

 

Gold MasterCard Business – ישראכרט

Gold MasterCard Business של ישראכרט הוא כרטיס המיועד במיוחד לתאגידים, עוסקים מורשים ובעלי עסקים עצמאיים. תוכלו להפריד בין הוצאות העסק להוצאות האישיות וליהנות מהטבות שונות בשכירת רכב, ביטוח נסיעות חינם לחו"ל ועוד. אובדן כרטיס אשראי בחו"ל עלול להיות עניין מסובך, אך במסגרת הכרטיס הזה תקבלו כרטיס אשראי חלופי בחו"ל במקרה של אובדן או גניבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.