כרטיס אשראי
פתרונות סליקה

פתרונות סליקה שונים לחברות ועסקים

קביעת תצורת פתרונות סליקה של בית עסק היא אחת החשובות שבעליו צפוי לעשות. פתרונות סליקה כיום אינם מעטים, וחשוב מאד לבחור בזה שיאפיין את הצרכים של בית העסק, ולא יקשה את מהלך הגבייה בפועל של כספו של הלקוח.

על אף כי נדמה שאין הרבה מה לחדש בנושא, ודיי להשתמש במכשירי גיהוץ אלקטרוניים או אפילו במכשירי הדפסת נייר COPY ניידים להרשאה במועד מאוחר יותר דרך הבנק, המצב אינו כך בפועל, ונעשו המון חידושים בענף. החידושים נולדו בצל עידן הסלולר והאלקטרוניקה בכלל – שרוקם עור וגידים, ומתפתח בקצב שלא נראה כמוהו בשנים עברו ולכן קיימים פתרונות סליקה לעסקים קטנים חדשים ומתקדמים.

מכשירי גביית אשראי ניידים

מחשב נייד

 

מכשירים הפועלים כקופות רושמות וגובות לכל דבר ועניין, רק שבמקום שזבנים וחנוונים משתמשים בהם, משתמשים בהם נותני שירותים, שיפוצניקים, מורים פרטיים, פקחים של חברות תעבורה ותחבורה, ועוד. אנשים אלו, שרוב ההתעסקות הכספית שלהם היא בשטח, ולא בחדר קבוע כלשהו, חייבים להסתמך על פתרונות סליקה שיבצעו את הגבייה ללא חיבור לחשמל, בהתבסס על סוללה או סוללת ליתיום, ובהינתן תנאי שטח אופטימליים ליישום: תאורת מכשיר, וקליטה טובה לשרתי האשראי והמסופים הגדולים האמונים עליו. בכל חברה השולחת את נציגיה לגבות כסף בדרך זו, ובכל עסק יחיד המבצע זאת, חייבים להתייחס לכלל הנסיבות שכרוכות בגביית הכסף: מקום ביצוע הגבייה בדרך כלל, בחוץ או במבנה סגור, שעות ביצוע הגבייה: בלילה או ביום, וכד'. בהינתן תנאים אלו יהיה עליהם למצוא פתרונות סליקה ניידים בהתאמה לכך.

 

פתרונות סליקה דרך הטלפון הסלולרי

מקרה פרטי של פלטפורמות גבייה ניידות. על פי רוב, יש הבדל בין אדם שנאלץ לגבות כסף לעתים קרובות, כמו למשל פקח או דייל בתחבורה ציבורית, לבין עוסק עצמאי שגובה את הכסף מלקוח בודד ובתדירות נמוכה יותר. במקרה הראשון – גבייה דרך הסלולר אינה משתלמת, מצריכה ממנו זמן סוללה רב, ועל כן מאלצת את המנהלים באותה חברה למצוא פתרון אחר, כמו למשל המסופונים הניידים שהוצגו בפרק שלעיל. לעומת זאת, בעסקים עצמאיים, בהם הבעלים הוא גם מפעיל העסק: מורים פרטיים, שיפוצניקים וכד', פתרונות סליקה בסלולר מאד משתלמים, משום שאין צורך לסחוב כלום פרטי לחומרי הלימוד או השיפוץ. הסליקה מתבצעת באמצעות אפליקציה בסלולר. ללא ספק אלו פתרונות סליקה משמעותיים ביותר לכל עוסק יחיד.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.